14.8.10

TAU KE XTAU KE BUAT2 XTAU

Salam hye

awk tahu x sekarang bulan ramadhan dan awk tau x bile bulan ramadhan kena puasa awk.awk ni pelik la.awk rajin sungguh pergi solat jumaat siap pakai baju melayu beriman habis tapi lepas solat jumaat boleh plak awk singgah kfc makan.awk ni pelik la.lagi pelik bila mostly customer drive thru bawak budak kecil bila nak order konon-konon nk cover bukan dia punya tapi order meal banyak gile budak2 pun x larat nak makan.aish.pelik la.ppelik.pelik.n pelik juga bile budak2 melayu yg kompem2 muka melayu dtg mkn n bile aku x bagi mkn die marah balik kat aku macam aku la yang salah tengok kalendar selama ni yang sekarang ni bulan puasa.pelik ler!pelik.pelik lagi bila awk order meal then terus minum time tu juga depan aku dengan muka x bersalah seolah-olah dah masuk waktu berbuka puasa.ish3.pelik.pelik.pelik lah awok awok neh.nak balik puasa kt rumah la. camni.pelik la orang-orang shah alam ni.




bye,
-NHB-

9 comments:

  1. awk jgn buat cmtu ye rastamat.hu2

    ReplyDelete
  2. memg muka xtaw malu oh!!
    ko kasi tazkirah sket mok~

    ReplyDelete
  3. huhu.ko jgn kang tekejut sume org dgr aku bg tazkirah.da lame neh x bg tazkirah.tehehe.

    ReplyDelete
  4. ko wat partime kfc ye babe?
    ok r tuh drive thru takyah mop lantai cuci jamban dan sbgainye..
    ko kasik julap jek kat mknn dorg, har3!

    ReplyDelete
  5. ok gak tuh.
    geram aku tgk diorng neh
    selamber bahagia je.

    ReplyDelete
  6. time kaseh la awok yerh.
    dtg la selalu bc entry sy

    ReplyDelete