16.5.10

HPPY TECERS DY!

salam & hye y'all,

Dari pagi tadi aku tatap calendar dalam hp aku lama-lama.berkali-kali.Tarikh hari ni 16 May.hmmm.. tarikh ni macam familiar.lama juga aku tatap sampai aku tertido.dan malam ni baru aku sedar yang 16 May adalah hari guru yang zaman sekolah dulu-dulu aku sibuk bagi semua cikgu aku hadiah pen.ahahaha.kedekut betul.xde hadiah lain ke.ces :)

Okay, entry kali ni aku nak wish SELAMAT HARI GURU kepada seluruh guru2, cikgu2,cekgu2, pendidik2, pensyarah2 yang selama ni dah banyak mencurahkan ilmu pada aku tapi aku x tadah sgt pon ilmu yang dicurahkan tu.huhu..dan dan sekarang aku dah habis belajar pon.hmmphhff.

Macam-macam cikgu yang aku kenal.ada yang baik ada yang garang dan cikgu yang paling garang aku ingat masa sekolah rendah dulu, Cik Kamariah.cikgu math aku.bila dia marah mata dia merah.selalu buku2 akan berterbangan dalam kelas dia dan salah satunya buku math aku yang banyak sangat tanda pangkah dan selalu juga aku kena halau dari kelas dia sebab x siapkan homework.heheh.Cikgu paling garang masa sek.men plak sensei mazuin merangkap warden asrama aku.uiishhh.aku study lewat malam pon salah kena marah pernah dia cakap "ha ni kambing! kambing! kambing!sape bagi kamu study sini.x tido lagi ni!!kambing!" dan aku dalam hati...kambing?awwww~
bahahhaha.kambing pon kambing la sensei.:)

Macam-macam dan banyak lagi kenangan aku dgn cikgu2 dan aku yakin semua orang pon sama je kerek dan selalu kena marah dengan cikgu-cikgu.kan!xkan la korang baik sangat.balaci gile.tehehe.
dan cikgu yang paling baik kat dunia adalah mak dan abah aku!!Rasa terkilan sebab x penah rasa mak& ayah sendiri mengajar aku sbb sekolah lain2.nway...nway..


SELAMAT HARI GURU MAK&ABAH.!!!!



pen off
-NHB-

4 comments:

  1. ingat lagi dulu saya pernah bertekak dengna cikgu geo saya dulu. sekarang saya jadi cikgu, saya pula kena tengking hampir satu pelajar tingkatan 4 tak suka dekat saya... balasan Allah

    ReplyDelete
  2. Teringat balik..
    Cikgu Kay mmg garang nak mampos
    Penah skali nangis dlm kelas dye.huhu

    ReplyDelete
  3. sham : wah cikgu la ni.huhu.jadi cikgu kena sabar.

    dekmus : penah eyh blaja dgn dia?nangis??x pelik la sbb dia garang gile.da la x pandai math.hu2.

    ReplyDelete