10.5.10

BULAN 5 DI SHAH ALAM @ DINNER PART 6.


salam & hye y'all..

dinner part 6 kelmarin.makan x sedap tapi persembahan x boleh tahan.tehehe.last minit punya persembahan tapi sgt enjoy.!hhmmppff.at last.kali terakhir jumpa kawan2.sedih sgt.x puas sbb x dapat bergambar dengan semua.balik kolej aku terus cari video wondergirl nobody sebab x pasal2 aku kena panggil naik atas pentas menari wondergil.wth. wondergirl lak tuh.gila.aku mane tau menari wondergil gediks tu.adeiih.sarah ni memang nak kena.bnyk lagi nama yg ko boleh panggil selain aku.hu2.tapi xpe.bukan selalu dapat tengok aku berdansa.heehah.aku bukan x boleh menari cuma lagu x sesuai.cubalah bukak lagu single ladies atau sway pussycatdoll boleh la jugak aku tunjuk bakat.ahahaha.nway thanks to all my friends for ur support n commitment for this last minute dinner.*wink*


Friendships come and Friendships go Like wave upon the sand
Like day and night
Like birds in flight
Like snowflakes when they land
But you and I are something else
Our friendship's here to stay
Like weeds and rocks and dirty socks
It never goes away!
till the next entry
-NHB-

7 comments: