1.5.10

ALL IN ONE.WRITE LIKE A BLOGGER.ATLAST.

salam & fuhh~

macam2 nak cerita ni weiyh.kalau x solat g la solat dulu.kalau x study g study!da lama x update well.dari aku start baik demam sampai la sekarang dah pindah rumah pon.lama jgak aku demam.semua gara-gara platlet aku rendah.hampir-hampir ingat denggi.aaaa.Alhamdulillah tidak.x sanggup lagi aku nak jawab exam time otak x berapa center.tapi demam kali ni paling teruk penah aku rasa.sampai rasa nak pecah jantung sebab panas sangat sangat.muntah-muntah.pengsan sorang2 dalam bilik tak ada orang perasan.bangun saja terus tumbang.seminggu juga.dah la time exam.dah la time aku terhegeh2 nak siapkan thesis.2 paper aku jawab time demam.tah pape jadi tah dengan 2 paper tu.harap2 lulus.tehehe.

jela-jela punya entry neh...,,remind u.he.

sebenarnya aku dah keluar dari rumah sewa sebab kontrak dengan tuan nyewa dah mati.so sekarang duduk la mana2 masjid kat shah alam ni buat sementara waktu.masa banyak dihabiskan dengan berzikir.kalau boring buat solat sunat.kalau x leh tido malam bole buat solat tahajud.yela steamyx dah x ada.wuwuwuwu.2 hari memunggah barang2.penat weiyh!!!!!!wo hen lei!!!tapi dengan adanye super2woman kat rumah tu siap jgak akhirnya.yeahzz!

tipu je tido masjid.he.sebenarnya aku tumpang kolej.kolej teratai.kolej aku dulu.kolej yang aku tinggalkan dengan kejam suatu masa dulu.and at last aku perlukan juga kolej tu disaat-saat terakhir aku di uitm.dalam banyak2 kolej kat uitm memang kolej teratai paling best walaupun x sehebat kolej2 baru macam melati atau mawar yang macam apartment tapi kat kolej teratai aku rasa macam 1 perkampungan.bukak pintu bilik aje boleh nampak semua orang.kalau hujan kecoh satu kolej berlari-lari semua angkat baju.kalau aku tak ada mesti ada orang yang tolong angkatkan baju.time tu sempat la gosip2.hoho.menjerit-jerit dari jauh.ishh.rindulah semua tuh,rindu.rindu.

x lama lagi dah nak keluar dari uitm.x nak!x nak woi!aku x sanggup nak tinggalkan zaman student aku di uitm yang sangat best!best! ni, xtahulah zaman student yang best atau hidup kat uitm yang best atau kos aku yang senang belajar x tension2 bagai macam orang lain.senang ke??ahaks.senang la juga bagi aku.x penah fail,so senang la.hehe.rindu jugak nak merempit dengan kawan-kawan time habis kelas malam.rindu gaduh-gaduh dengan budak-budak kuliah.rindu rainshelter.rindu nak berkawad.rindu kena maki hamun masa jadi komander.rindu zaman daring-dating x de duit dulu,eh rindulah semuanya.x nak balik.itu aja.

masa mula-mula masuk uitm.dalam kepala ada satu menda je.nak belaja.nak belaja dan nak belaja.ces.otak suci time tu,tapi sebenarnya lebih dari belajar aku dapat kat uitm.x tahu nak explain betapa aku sayang uitm.sayang semua yang ada di uitm.bila betul-betul keluar nanti ada sesuatu yang akan jadi kenangan.ces.ape aku sentimental2 bagai ni.huk2.ni la sebabnya aku x nak ada banyak kenangan dengan sesiapa.dengan sesiapa saja.aku malas nak rapat2 sangat dengan sesiapa.kalau x camni la jadinya.aku susah nak lupakan kenangan.aku akan kenang sampai bila2.hmmpphhff.
okay.okay.sudah.sudah.

kan aku dah cakap panjang.lepas ni dah x boleh update blog.babai semua.miss y'all!!!muah!!muah!!

             perempuan-perempuan hebat..




till we meet again yo!
-NHB-

3 comments:

  1. ee salu baca org syg nak tinggal u lepas habis belajar. lambat lagi ee nak rasa cmtu. lagi 2 tahun hanna :(

    da keje nanti datang belanja ee dgn kak zu taw. ee rasa penah kot angkat kain untuk awak. haha

    ReplyDelete
  2. dulu duduk cempaka

    suka duduk situ

    banding ngan mawar

    ReplyDelete
  3. ee : x sampai ati sangat ee.bnyak kenangan.time u la start kenal cinta.join komander yg tough gile tuh.jumpa kawan2 yg sakai2.hmmpphhfff..eh.mestila ee penah sbb kta penah dok sebilik.hehe.nway tq moks!windu ee dgn kak zu yg gile tuh.haha.rindu nak kilatkan kasut sambil dengra lagu shake.hehe.

    wanie : aih?dak uitm ke??teratai paling best.hehe.

    ReplyDelete