9.4.10

minggu2 busy macam ni yang aku tunggu2! 'in bracket'

salam & hye derr er hye dear,


tiba-tiba aku terfikir satu pepatah ni.ahh pepatah ke peribahasa ke simpulan bahasa ke kosa kata ke wutsoever.i'm not sure.dis--------> ' berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ketepian, bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian' maksudnya biarlah kita bersusah2 dlu nanti at the end senang.tapi!!!!!kalau tiap masa nak gne pepatah ni.sampai bile2 la takkan rasa senang tu!uh!yela kecik2 dulu dah blaja sungguh2 harap2 besar nanti bole hidup senang lenang.tapi bila dah besar still gak gne pepatah tu.still nak bersusah-susah lagi biar senang kemudian hari,biar senang hari tua nanti.okay fine.xpe lagi,then bila dah tua still jgak nak gne pepatah ni.ahh.xpe bialah aku kerja keras sikit.susah2 dulu nanti senang hidup anak2 aku.see??bila tah masa nak rasa senang tu.


so konklusinya?


konklusinya jgn gune pepatah tu.biarlah bersenang2 selagi ade masa.bersusah2 kemudian hari tak apa.ahaks.*pepatah student zaman sekarang*.okay2.fine.sebenarnya dalam hidup ni xkan ade menda yang senang sebab kita hidup di dunia untuk mencari ilmu mencari pahala mencari segala2nya yang diperlukan  untuk SENANG di akhirat kelak.*wauu!.hehe*


minggu2 stress aku da terasa bahangnya.sindrom2 mata panda aku dah nampak kesannya.hmmmpphh.mak abah kalau kakna x dapat balik rumah lagi minggu ni.i'm soooooo sorry!!!!!!!



gotta go,adioshh~
-NHB-










aku ske thesis!aku ske thesis!aku ske thesis!aku ske thesis!aku ske thesis!aku ske thesis!aku ske thesis!aku ske thesis!aku ske thesis!aku ske thesis!aku ske thesis YA ALLAH.*doa of the day.moga2 termakbul*



2 comments:

  1. amboihhh sesatkan peribahasa nampakkk, betull jugakk

    hahahahha

    ReplyDelete
  2. hehehe.
    tula
    da malas, nk salahkan peribahasa plak
    ahaks.

    ReplyDelete