11.4.10

LADY GAGA PROMOTE MOTHER EARTH.HAH.!

salam hye readers.dan juga silent reader.kau la.he.


eh.sebenarnya ada masa terluang lagi seksa dan menyeksakan dari xde masa.hurmmff.aku x blk pon minggu ni.kunun2 nak siapkan keje.kunun-kunun la.kunun-kunun.ke konon-konon.?

semalam aku tergelak lagi dengan kesakaian gaga dlm klip video telephone.ahaha.sakai-sakai memang sakai.lagi sakai dari dulu.



gagagaga.eh.hey lady gaga kat rumah aku ade banyak tin kosong kau nak letak belit kat rambut kau tuh.tempek rokok berasap kt spect tu x tahan okay.




ok.mahu pergi shooting.I'M BUSY!!!!!!!!!!

5 comments:

  1. ntah paper la lady gaga ni.. tapi suara dia best.

    ReplyDelete
  2. nie yg lam video lagu telephone 2 kn?

    ReplyDelete
  3. an : super super tah pape senget sume la tp dia jgak la yg wat aku gelak cm nk mati bile tgk video clip telephone neh.nyahaha.

    nip : a'ah.mmg x tahan nak gelak tgk video clip neh.hu2.

    ReplyDelete
  4. ekceli aku x cam sgt muke lady gagak neh
    mekap extreme sgt laa

    ReplyDelete
  5. haha.tau xpe.
    mekup je lebih.

    ReplyDelete