20.4.10

KESEMPITAN MASA.

salam hye

kesempitan masa?betul ke penggunaan kata tu.kesempitan hidup kesempitan wang kesempitan masa.hmmpphhff.boleh la tu.betul la tu.aku kesempitan masa aja.kesempitan hidup itu tidak.kesempitan wang ada sikit sikit tapi ibu bapak masih ada.heheh.

esok start final.'happy'.ye u aku memang akan start lambat dari u lain.ada 4 paper saja.final x menjiwakacaukan aku tapi thesis memang.fine.

semalam bermimpikan terbang bagai burung di udara berenang-renang bagai ikan di lautan tapi tadi bermimpikan bertemankan buaya dan ular.durh.penat.


time study memang x pandai duduk sopansopan bersimpuh.he.study di library dikelilingi buku-buku kulinari masakan-masakan irish jewish germany dan lain-lain* tersalah pilih tempat.he.* dalam keadaan perut memberontak-rontak lapar ditambah pula dengan kepala berdenyut-denyut pening tapi aku tahan aje semuanya kerana ini kali terakhir aku study seolah-olah aku seorang penuntut di universiti.huwhuw.

ok.ok..mahu setadi.wish me luck esok.adiossh.



-NHB-

12 comments:

  1. terima kasih.
    xiexie.
    merci beucoup.
    syukran.
    arigatogozaimas.*ini bantai je*

    y'all!!!!!!

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya..kalo perlu bantuan.
    taip HELP ke 35999.

    ReplyDelete
  3. arief : HELP!!!!

    milo : baik!!!tenkiu2!

    ReplyDelete
  4. well.sem akhir.lps ni da x boleh nk study2 cmni.he2

    ReplyDelete