16.4.10

I'M COMING HOME

salam y'all,

baru bangun tido ni.x senonoh kan?xpe..aku perempuan ada pengecualian.he.malam tadi aku mimpi aku balik kg.aku bawa macam2 dalam beg.aku bawa laptop,camera,mp3,duit,hp dan telekung.kat stesen bas aku kena tunggu lama  1 jam sebelum bas sampai jadi aku lepak2 dulu sambil baca time traveler's wife yang tah bape kurun x abis2 aku baca.then aku g kedai beli roti.sampai2 aku tengok beg aku macam kosong.telekung aku kena curi.tapi barang2 yang lain ada.hmmmpphh..bagusnya kau curi telekung x curi laptop atau camera aku..haha.ambik la.rajin2 la solat. ye.aku halalkan.*ini semua mimpi*


jap lagi aku nak balik kg betul2.bawak barang2 tu semua.kat tempat yang sama.memang aku terpaksa pergi 1 jam awal sebab bas nini awal sejam dan aku memang berniat nak baca time traveler's wife nanti.dan......telekung aku tu.betul2 ke ada orang akan curi nanti...errr..



x sabar nak sampai pahang.(^.^)windu sama kucingku.
ok, gotta go gators!!!!!!!
-NHB-

3 comments:

  1. selamat pulang ke kg...

    erm hati2 mase pulang...
    jgn bende lain pulak hilang

    muehehe:)

    ReplyDelete
  2. ok ok apdet kalau telekung ko ilang ek

    ReplyDelete
  3. tq kembara okay kak wani!hehe.

    ReplyDelete