3.4.10

contest specticular specky

salam y'all

first time ni join contest dari cik paro.teruja tiba2.heehah~contest senang.so aku join la.kalau contest kena perah otak pikir susah sikit aku nk join.huhu.contest ni juz tempek gambar aku pkai spect.senangkan??


Ni pic aku zaman muda2 skema pakai spect.ergghh.skema!x ske pakai spect!!x ske tunjuk gmbar aku pakai spect tp demi nk join contest cik paro aku tempek la jgak pic skema neh.puas aku bukak semula folder2 lama nak cari pic aku pakai spect.ni je yang ade.huk2.

eh.eh.perluke chelsea tu aku colorkan.haha.well.da chelsea menang malam ni.aku xde la malu sgt nk tempek pic neh.nyahaha.jangan salahkan drogba kesayangan i tu tau.walaupon dia x ensem.he2..merepek bnyk2 plak macamla aku tau sgt pasal bola.sudah2!



alrite.
till then.
ciaoo~ (^.^)
-NHB-

12 comments: