24.4.10

CEPATLAH SEMBUH

salam & hye

da 3 hari aku demam.jawab exam dalam keadaan demam x sempat study memang menyeksakan.aku sendiri x tahu ape yang aku jawab walaupon aku tahu soalan dia senang.kalau lulus pon aku da bersyukur.aku x suka demam.aku malas nak layan sgt demam ni sebab banyak sangat keje nak di settlekan tapi aku memang x larat.kadang-kadang okay.kadang-kadang x bila baring ok tapi bila bangun rasa nk pengsan.cepatlah sembuh.aku x boleh demam time ni.bnyk sgt2 keje nk disiapkan.tambah lagi sekarang minggu exam.


-NHB-

11 comments:

  1. demam2...
    moga cpt sembuh...

    walk....

    ReplyDelete
  2. ya allah...
    semoga kau tabah ya...
    dapatkan rehat secukupnya...
    semoga berjaya k:)

    ReplyDelete
  3. moga cepat sembuh..
    jgn lupa makan ubat ye!

    ReplyDelete
  4. lawan demam you..u can do it..huhu
    moga cepat sembuh ^__^

    ReplyDelete
  5. alahai.. been there..
    get well soon hanna! :)

    ReplyDelete
  6. jom pegi pusat kesihatan,,klinik smlm cam cikai je..

    ReplyDelete