18.2.10

life.


salam y'all (^.^)

u noe wut,i tell u wut.


life is about taking chances
about doing something
everyone said you couldn't do
it's about acting goofy
it's about not caring
what other people thinks
it's about learning
to love what you have


ilmiah sikit kot entry kali ni.haha.ape yg ilmiahnye pon aku tatau.da slame ni merepek je.ey tapi merepek dgn plagiat mane lagi ok.merepek kan.sbb bile kite merepek dan ape yang dimerepekkan tu idea kite sendiri.sama macam kita bagi pendapat kita sendiri daripada kite x abis2 tiru copy org punya.

hey serious,merepek lagi bagus.create something new.to be someone new.outstanding.prominent.kalau semua belia* wah belia* jenis yang suke kuarkan idea sendiri, bagi komen, bagi pendapat, x kesah ape org cakap, betol betol salah salah, kan kan.kan best.memang bunyi cm remeh tp org yg slalu bg idea sendiri.pikir pikir.lain.jadi pikirla.lu pikirla sendiri.haha.mentang2 br tgk movie si nabil td.wlopon x best sgt.


da merepek lagi.huhu. \(^.^)/

k lah.adiooshhh

6 comments:

  1. setuju...merepek sikit-sikit lama-lama jadi bukit. dari merepek kadangkala jadi idea yang bernas

    ReplyDelete
  2. betol.
    dr merepek jgak la dtg idea cam best
    huhu
    jd marilah kite merepek!
    (^.^)

    ReplyDelete
  3. a'ah.
    saje je.
    ingt nk tgk percy
    tp lpe ade cte tu
    kwn yg tlong belikan tiket

    cam hampes jer cte tu.haha.

    ReplyDelete
  4. muahaha..sape suh tgk cite ntah pape
    bazir jek duit..baek la blnjer aku,,haha

    ReplyDelete
  5. saje.
    nak sokong filem tempatan
    kesiannnn.........
    tp tetap hampesss
    harharhar.

    ReplyDelete