12.2.10

laki camni mesti arsenal,mamat ni plak chelsea kot.dak tu plak ah kompem mu x pon liverpool!

 





Assalamualaikum & halooooooooo~! (^.^)

panjangnye tittle kau.ho2.firstly n honestly aku bukan peminat mane2 football team  n x tau ape2 pon pasal bola neh..n entry ni bukan nak cite pasal bola, chelsea arsenal mu liver man city ke ape2 jela tp pasal laki&bola pada pandangan perempuan.*act pada pandangan aku*nyahahahaha.

kejap...

sbnarnye aku boring.xde xtvt best nak dikongsikan dengan engkorang.so x dpt la nk wat entry2 ilmiah @ berfaedah mcm korang2 sume.huhuw.*mcm la entry aku slame ni ilmiah sgt*ok fine.next time.next entry maybe.

well, berbalik kpd bola td.act ble aku tgk certain2 laki tu aku bole tau die ske team bola yg mane satu either che,mu,ars,liv.aku ske teka sorang2 team mane yg diorang ske.then ble aku tnye diorang team ape yg diorang ske, sme dgn ape yg aku teka!wuhuu~ tp x sume la.85 % je yg betol.cess!kalau aku x tnye pon esok lusa diorang g kelas pkai jersi bola yg same dgn ape yg aku teka.heheh.*hebat x aku*.kekekeke.

cmne aku leh teka team ape yg diorang ske selain dr tgk jersi yg diorang pakai g kuliah????act aku tgk diorang punye perangai & appearance je.bole ke cmtu??

aku tgk dak2 laki yg ske arsenal ni sume cam jenis2 yg stylo.i mean pandai bergaya.jge penampilan.pakai mesti kemas.bole dikatakan hot stuff la dlm kuliah tp act xdela hot sgt.more too bajet hot.hehe.n diorang2 ni bole tahan la.rmai dak2 laki yg ske arsenal ensem2.awww~ (^.^)

then.kalau yg ske MU ni ermmmm..ermmmmm..bagi aku diorang ni cam jenis laki2 yg biase je..kadang2 diorang bukan tau sgt mne 1 team yg btol2 power.*ecewah ckp cm aku tau sgt*just ikot2 cam lalang.well,mu kan always leading.dats why diorang rse hebat if sokong mu.pompuan2 yg konon2 ske bola n ikot pakwe g tengok bola kat kedai hakim or mane2 kedai mamak pon mostly aku tgk pkai jersi mu.jrang la yg nmpak pkai jersi arsenal or chelsea.hehehehehe..mu hebat ke weiyh?????hebat la kot.

lepastu dak2 laki yg ske chelsea plak aku pasan sume yg jenis selekeh2.i mean messy2.sengal2.kecoh2.x kesah dgn org lain.selambe die jerk.memang kecoh la diorang ni.kalau gol yg sme ulang-ulang 10 kali,10 kali jgak la diorang jerit gol.haha.tapaham aku.swonok sangat barangkali.tp dak2 yg ske chelsea mmg macho2!!awww~~i loike~~memang betol2 laki yg tau pasal sukan n bola.hehehehe.*yoyo ooo jerk aku*.

liverpool plak???tatau la.xde kawan laki yg ske liver pon.npe ek.maybe dak2 yg ske liver ni jenis yg mysterious.huhu.u never walk alone.!

so korang team mane??btol x ape yg aku ckp.sme x dgn perangai korang??maybe xdela btol sgt.haha.da la.merepek je..papepon aku sokong team MALAYSIA!!!nyahahahaha.


adiooshhhhh~!



16 comments:

  1. ni fakta yg sy dapat kt google.. liverpool fans biasanye kacak2 dan genius... huhhh.. beruntung btul sape yg jd fans liver... XD

    ReplyDelete
  2. yekerr???????
    xla..
    arsenal fan yg kacak2.aww~
    tp genius tu yekot.
    huhu~
    u?which one?

    ReplyDelete
  3. wahhh....aku ase cm betol je dow, cyes,hahak! terer r ko

    ReplyDelete
  4. yeke?
    ape menda yg wat ko rse btol
    which one?
    ke sumenye btol.haha

    ReplyDelete
  5. salam..
    aku arsenalian..keh3... =)

    ReplyDelete
  6. wsalam irfat
    so kau kacak la ni
    hahaha. (^.^)

    ReplyDelete
  7. wah.. rajin betul buat analisa tentang peminat bola ni yer.. saya minat gak tengok bola..
    tapi suka team brazil.. hahaha.. =P

    ReplyDelete
  8. bukan rajin la faarihin
    main2 teka2 je
    n kebetulan sme
    hehehe.

    team brazil??
    erkk..x reti la nk describe fan utk team brazil
    hahaha. (^.^)

    ReplyDelete
  9. hanna, shamir arsenal. so, ee pun arsenal la. haha. em, arsenal fan loyal kot. passion habis. kalau kalah, sedih je esok pagi. kalau menang, konpem la esok tu die pakai baju arsenal p class. haha

    ReplyDelete
  10. tgk shamir pon tau arsenal
    mmg style2 fan arsenal.stylo
    hahahaha.

    ee,sume team fan loyal kot
    ade yg siap nangis kalau kalah
    kekekekeke.
    tapaham btol diorang neh.

    ReplyDelete
  11. aku kenal dak chelsea ngn mu jek,har3
    mmg betik sgt r tuh,lolz

    ReplyDelete
  12. hahaha.. liverpool ni agak misterious.. agak btol tu.. kamu sume xkn pernah tau.. sebab dia adalah hooligans.. dan kebanyakan yang sokong liverpool ni adalah orang2 tua.. sebab zaman kegemilangan liverpool adalah dari tahun 70-an hingga 80-an.. so.. sape kawan-kawan ko yang lahir pada tahun 60-an?? kalau ada, boleh bet yg dia tu adalah fan liverpool.. lagi satu liverpool ni salah sebuah kelab bola di england yg banyak lagenda dan kisah mistik.. haha.. percaya la.. YNWA..

    ReplyDelete
  13. wauuuuu!
    kesimpulanya ko fan liverpool kan?
    nyahaha~

    ReplyDelete
  14. hehe
    da x mysterious lagi!!!!!!!!
    (^.^)

    ReplyDelete