21.2.10

kenangan-kenanganku akan tersimpan di UiTM..sayu la plak..

assalamualaikum & hye peeps (^.^)

 


yup betul kata batu tu.betul 'kata-kata' di batu itu.hu2.memang xkan ade bangsa yg boleh maju tanpa pelajaran.aku  pon.aku xkan bole maju tanpa pelajaran.

tapi kenapa ntah masih berkira-kira sama ada nak smbung belajar atau x lepas ni.nak sambung master atau terus kerja.kenapa dah kurang semangat nak trus belajar.mak ayah selalu suruh sambung tp sejujurnya dari hati aku da rse cukup la belajar.penat da ngadap assment bodek lecturer.hehe.padahal sebenarnya da rasa teruja nak kerja.nak ada duit sendiri.ade kereta sendiri.weeeheee~ \(^.^)/

bila tgh bosan belajar terasa nak kerja tp bila da kerja mesti rindu nak belajar.busy kerja dgn busy belajar lain.tension kerja dengan tension belajar lain.boleh ke aku tahan kerja.sanggup ke.umur baru 22.mak kate muda lg nak kerja.aaaaaaaaaa.....huk.huk.

let the time decide...boleh x hah..mane boleh la.prinsip tu da lme aku x gne.let i decide!!huh.tinggal lagi 3 bulan je kat uitm ni.da terasa sedih sgt2 nak kua.huhuw.



berwawasan sungguh kami setelah hampir 3 tahun di uitm tp baru semalam menjejakkan kaki di canseleri.booooooooooooooo~~tp ok la tu.atleast penah.hu2


-pen off-
boboi my frens.strangers, readers.



4 comments:

  1. em.name kite serupe tapi tak sama.dan kite juge berada di semester akhir UiTM.mungkin itu sebabnye org kate betapa keciknye dunia, kan?? *cliche* hehe..fighto oh~

    ReplyDelete
  2. hye hanna
    eh.peliknye
    haha
    yeke?
    sedih kan nk tinggalkan uitm
    syg sgt kt uitm!!!

    ReplyDelete
  3. okey la tu, mak ayah suruh sambung. ada support dr org tua.
    mcm sy dulu.. ayah cakap cukup la disploma tu.
    cari keje lak.. hmm.. apa nak kata.

    ReplyDelete
  4. awk laki
    senang nk cri keje
    huhuw~

    ReplyDelete