17.12.09

aaaaaaaaaaa!!

hey.xdeke sesuatu yang menyeronokkan.aku.nape x nak berputar.beratla nak punggah beban.nape x penah berpatah balik.adik aku punya mak ckp apa kau minat.aku xde pape.kau gile?percaya sebab bukan hebat sangat.selalu sangat.x mahu.x mahu.x mahu.crapping..A.Samad Said x faham.apatah lagi william shakespeare.Bole tahan.nape bahasa melayu SPM dapat B.ape kau ingt hebat hana?.sebab tu laaaaa aku cakap jangan cepat rasa.

plak td mxs kol suh byr wet..wahaha.a'ah!.nk connect pon x dpt bai.connection was terminate katenye.da lme aku x dpt gne tbe2 kn byar..buduhnyela pandai.da la lembab.mane aku nk gali 4 rat.eeeiii!!kambing btol la maxis neh!kambing!!kambing!!pening pale la!!banyak btol masalah.lps 1 satu.pehal.!bg la aku bnafas siket.   



3 comments:

  1. weh mok..sabar2~
    try setelkan prob tuh satu2..

    ReplyDelete
  2. jannah : wokeyh.hik2.gelabah je aku neh.

    fariz : blacklist 2 yg pasti..tp aku x kesah sgt..aku tatot kn saman.dr 4 ratus.x pasal2 kn bayor 4 ribu.aaaaaaaa.sewel aku.

    ReplyDelete