23.8.09

Al-Fatihah


salam ..


br je lps ckp dgn mak


mak ckp pak embong..pakcik aku da meninggal..


xdela terkejut..sbb da tau die mmg sakit..


sakit sbb terkena buatan org..


dulu makngah meninggal sbb denggi..aku x dpt blk


kali ni pon aku x sempt gak..emmm


kdg2 x terpikir pon diorang g dulu sbb both of them sgt muda


lg muda dr mak abah ..


pakcik aku anak bongsu lak 2..mmg muda lg..


anak die pling bsr pon sekolah rendah lg..


ciannye..tp da ajal..kte x leh nk predict ble ajal kte..life is unpredictable


so..be prepare..siesly..aku pon..


smlm aku sonok arini aku sedih..he..


sape2 yg bce entry aku ni sme2la sedekahkan Al-Fatihah untk pakcik aku..Sulaiman Bin Hussin..
p/s-act bkn ade sape2 yg mmg target nk buat pakcik aku cmtu..tp secara kebetulan dia terkena cmtu..mybe drpd org lain pnye..so..mcm2 bole jd kt dunia ni..something yg kte mmg xleh predict langsung..

2 comments:

  1. hana..takziah 4 ur late pak cik..
    yes,life is unpredictable!!!death can knock our door anytime,anywhere..bersediakah kita..??huhu
    semoga dgn kedatangan ramadhan ini membolehkan kita berubah menjadi yg lebih baik..amin~

    ReplyDelete